I've got catnip! - Kattblogg

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Julklappstips 3

Av Tina - 3 december 2009 13:00

Är det någon annan som köpt hem presenter till katten som man verkligen verkligen tror att dom kommer tycka om? Det där har jag lagt bakom mig nu.. Våra katter leker bara med det enklaste billigaste skitet man kan tänka sig. Piprensare, hårklämmor, mjölkpaketsflärpar osv.. Och inte gillar dom att ligga mjukt heller. Helst ska det vara golvet, ibland den hårda delen av soffan..


Men när jag inte kände min katt lika väl köpte jag hem den här underbart söta lilla (inte så jätteliten faktiskt) kattkudden. Och naiv som jag var trodde jag att hon kanske skulle kunna tänka sig att ligga och mysa i den. Men nej.


 

Vill du pröva lyckan? Kanske gillar din katt att ligga mjukt, varmt och skönt? Om du vill ha denna fantastiska skapelse kan du gå in på IKEA's sida och köpa den för 119:-. Annars kan du få köpa min för.. ja, jättebilligt!

 
 
Ingen bild

Poxy

3 december 2009 15:19

Fast Golle har ju inte testat den där kudden än.. Vi kan ju se om han gillar den?

 
Em

Em

8 december 2009 00:48

Vilka roliga julklappstips jag ska prova att köpa den där kudden ska ändå förbi IKEA nu i veckan och köpa denna http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60045656 och använda som fodertunna!

Roligt att du hittade min blogg, om jag börjar läsa din blogg regelbundet så kommer jag länka:)

http://www.Lillyflorence.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 10 februari 2010 12:42

Sååååå äntligen har jag fått tummen ur och flyttat över alla inlägg till ny bloggadress. Det var verkligen på tiden.     Så alla som vill följa med, lägg till http://skatternas.blogg.se som ny länk! ...

Av Tina - 8 februari 2010 22:19

Stackars Goliath  (och oss människor) idag.. Han har så mycket kli i tänderna så han biter på allt! Helst fingrar och fötter.. Poxy har fått några dagar med fantastiska uppvaknanden, vilket innebär att Golle gnager på tårna.. ...

Av Tina - 8 februari 2010 15:49

Snart kommer jag gå över till blogg.se! Adress kommer när jag lagt över alla inlägg :D ...

Av Tina - 7 februari 2010 14:38


Katterna har gjort det klart och tydligt vad dom egentligen tycker om mina studier. Skit! "Vi rövar hennes böcker så fattar hon kanske.." Det är den allmänna jargongen här hemma tycks det.   ...

Av Tina - 6 februari 2010 13:28


Nu måste jag ta en liten paus i alla ekvationer annars finns det risk att mitt huvud sprängs. Jag trodde jag hade svårt för matematik men det är faktiskt inte så svårt bara man fattar ;)   Vad passar bättre än att fotografera sina små hjärtan när...

Ovido - Quiz & Flashcards