I've got catnip! - Kattblogg

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Hålligång

Av Tina - 10 september 2009 17:01

Jag har ju inte haft med en enda bild på lilla grisen sedan hon kastrerades (och den bilden var ju allt annat än smickrande..). Skönheten börjar bli en vuxen liten dam, jag tycker man ser förändringarna från dag till dag.


 


Hon väger nästan 2 kilo nu! Stora tösen. Hon kommer nog bli större för hon äter fortfarande mycket. Men sen undrar man om hon inte gör av med lika mycket så aktiv som hon är. Igår var hon verkligen vardagslisen och busade konstant, och jag menar verkligen konstant från det att vi kom hem till det vi gick och la oss. 5 timmar hålligång, ett ANTAL vattensprut. 


Vaknade av en blöt buff i ansiktet imorse en halvtimme innan klockan ringde, men då var det kel som gällde, i alla fall i tio minuter. Sen var det bus igen!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 10 februari 2010 12:42

Sååååå äntligen har jag fått tummen ur och flyttat över alla inlägg till ny bloggadress. Det var verkligen på tiden.     Så alla som vill följa med, lägg till http://skatternas.blogg.se som ny länk! ...

Av Tina - 8 februari 2010 22:19

Stackars Goliath  (och oss människor) idag.. Han har så mycket kli i tänderna så han biter på allt! Helst fingrar och fötter.. Poxy har fått några dagar med fantastiska uppvaknanden, vilket innebär att Golle gnager på tårna.. ...

Av Tina - 8 februari 2010 15:49

Snart kommer jag gå över till blogg.se! Adress kommer när jag lagt över alla inlägg :D ...

Av Tina - 7 februari 2010 14:38


Katterna har gjort det klart och tydligt vad dom egentligen tycker om mina studier. Skit! "Vi rövar hennes böcker så fattar hon kanske.." Det är den allmänna jargongen här hemma tycks det.   ...

Av Tina - 6 februari 2010 13:28


Nu måste jag ta en liten paus i alla ekvationer annars finns det risk att mitt huvud sprängs. Jag trodde jag hade svårt för matematik men det är faktiskt inte så svårt bara man fattar ;)   Vad passar bättre än att fotografera sina små hjärtan när...

Ovido - Quiz & Flashcards